I kön på Coop: "Jag smörjer in mitt ansikte med sperma"

Lågvattenmärkenan blir bara lägre och lägre. I den fredagseviga matkön på Coop stirrar gnällkärringen på senaste numret av den så kallade "tidskriften" Hänt Extra. En bild på Carolina Gynning och så citatet: "Jag smörjer in mitt ansikte i sperma" Nu undrar förstås gnällkärringen lite lugnt hur journalisterna/chefredaktörerna tänker när de på "redaktionens" morgonmöte sätter sig ner på sina pompösa arschlen och resonerar kring nästkommande utgåvas omslag:

"Hörrni, vad säger ni om sperma på omslaget"
"Ja vilken bra idé, det säljer ju, folk gillar väl sperma?"
"Speciellt om vi kan få in det med någon kändis!"

Det säger ju sig själv förstås att inte Carolina Gynning har ett harem med boys hemma som hon kan mjölka på säd och sedan hälla på burk för senare bruk. Hur det hela ligger till ids jag inte ens googla reda på eftersom det är så jävla dumt att man nästan spyr.

Så vad gör man av detta? Gnäller förstås. Vem är ansvarig redaktör för "Hänt"? Vill ni veta det? Självklart, det är offentliga uppgifter: här kommer de:

Ansvarig utgivare Bengt Gustafsson

Skriv ett brev till Bengt via ovanstående länk. Som ansvarig utgivare är det också han som till 100% står bakom beslutet att skriva om eventuell sperma på Carolina Gynnings kinder. Låt mig säga så här, får han några julklappar i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0