Doorlin BRF Butiken - ännu ett köksdörr- och lägenhetsidiotföretag med ej läskunniga anställda.

Köksluckeidiotsföretagen verkar vara i särklass när det gäller att pressa in dyngreklam i brevlådan trots att "ej reklam"-skyltar finns uppsatta.

Tidigare var det Sörmlandskök som hade personal som ej gått ut grundskola med mer än en 1:a i betyg i svenska som delade ut reklam i vårt område fastän brevlådan talade ett annat språk. Denna gång heter puckoföretaget Doorlin BRF butiken. De verkar ha någon slags mall över hur dessa blad ska se ut. Först "BRF Gösen" i FETSTIL för att vi ska tro att skitföretaget riktar sig speciellt till vår förening, vilket de förstås inte gör. Och tramsinfo om en "visning" och bla bla bla. "Kostnadsfria hembesök." Men för fan alltsom gäller är

EJ REKLAM! står det så brevlådan så ska ni dra åt helvete, eller åtminstone äta upp lappjäveln, inte dela ut den. Fortsätter ni med det bloggar jag om det och så hatar kanske någon annan också ert företag.



David Van Dam heter deras så snyggt kallade "vår representant i området" Gnällkärringen frågar sig om det är lika med vår reklamutdelande ej läskunnige anställde slav i området? Gnällkärringen trodde att finanskrisen sållade bort de som inte har någon utbildning, så är tydligen ej fallet. Det finns alltså hopp för alla.


Kommentarer
Postat av: The F-man

1. Nyligen kallade jag också en person som hade förstört fyra månaders av mitt arbete för idiot och blev nästan polisanmäld. Vilka idioter!



2. Jag har kontaktat postkodslotteriet så att jag i framtiden inte får någon reklam. Det står faktiskt "Ingen reklam" på min dörr också. Det betyder även sådan reklam som företagen har skrivit mitt namn på. Jag har faktiskt aldrig varit medlem i P-kodslotteriet. Hoppas att de sköter sig i framtiden!

2008-12-07 @ 20:09:41
Postat av: Asta

Jag tror att direktadresserad reklam tyvärr inte räknas in. Har de köpt din adress från t.ex. tredje part, vid prenumeration av en tidskrift t.ex. kan de skicka direktadresserad reklam till dig.



Detta hade dock inte något namn, ingenting. Bara en blank lapp. Brukar få pizzalappar också, de hör också till "gänget" som skiter i skyltar på folks dörrar. GRATTIS HEMKÖRNING!!! vid beställning över 140:- och så kostar pizzorna 69:- och läsk 20 varpå man måste köpa antingen en extra pizza eller 2 liter cola...

2008-12-08 @ 23:16:24
Postat av: dogo

Ta en titt på deras amatörmässiga hemsida, eländet fortsätter där. Fick också deras reklamblad i brevlådan trots tydlig "Ej reklam" skylt.

2010-12-14 @ 00:10:12
URL: http://bajsbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0